• تخلیه چاه مهستان

  • تخلیه چاه مهستان فوری

مهمترین خدمات ما

تخلیه چاه

عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری برای هر چاه محسوب می شود و برای انجام آن به ابزار و تجهیزات مخصوصی نیاز است. برای تخلیه چاه به ابزارهایی از جمله تانکر، مکنده و پمپ تخلیه چاه و در کنار این تجهیزات به یک نیروی کار ماهر نیاز است.

حفاری چاه

حفاری چاه

اولین گام در حفر چاه فاضلاب، مشخص کردن مکان مناسب حفاری است که باید توسط یک کارشناس با توجه به شرایط ساختمان مشخص شود. حفر چاه فاضلاب مناسب برای ساختمان نیاز به تخصص خاصی دارد که هر فرد عادی قادر به انجام آن نمی باشد.

کول گذاری چاه

در روش کول گذاری کول هایی از سیمان درست میکنن و کول ها رو طوری میذارن که دور چاه رو کاملا بپوشونه. کول های گذاشته شده با افزایش استحکام بدنه چاه، از ریزش چاه جلوگیری می کند و باعث افزایش و طول عمر چاه فاضلاب می شود

لایروبی چاه

کول گذاری چاه

در روش کول گذاری کول هایی از سیمان درست میکنن و کول ها رو طوری میذارن که دور چاه رو کاملا بپوشونه. کول های گذاشته شده با افزایش استحکام بدنه چاه، از ریزش چاه جلوگیری می کند و باعث افزایش و طول عمر چاه فاضلاب می شود

پیدا کردن چاه

در روش کول گذاری کول هایی از سیمان درست میکنن و کول ها رو طوری میذارن که دور چاه رو کاملا بپوشونه. کول های گذاشته شده با افزایش استحکام بدنه چاه، از ریزش چاه جلوگیری می کند و باعث افزایش و طول عمر چاه فاضلاب می شود

تماس با ما
شماره تماس

0912-498-0955

شماره تماس

0912-498-0955

شماره تماس

0912-498-0955

تخلیه چاه در مهستان

تخلیه چاه مهستان عملی است که با استفاده از تانکر های 6 و 8 و 12 هزار لیتری انجام می شود تخلیه چاه با تانکر که به وسیله مکنده ساکشن یا پمپ های لجن کش و لایروبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انباره حفر چاه فرستاده می شود تا بتواند مواد جامد را به بیرون چاه انتقال دهد , لایروبی چاه فاضلاب با استفاده از عمل تخلیه چاه فاضلاب می گویند.

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناگهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند و هزینه ناگهانی و بالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی افراد مشکل ساز باشد.

نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب

  • پس زدن آب و فضولات در توالت توسط چاه فاضلاب
  • مشاهده کف و آب در کفشوی حمام یا آشپزخانه و یا سیفون
  • بوی بد فاضلاب
  • پر شدن چاه توالت
  • وجود حشرات موذی و غیره
  • وجود نم بالای چاه
  • ایجاد صدای آب

اکثر چاه های فاضلاب در زیر ساختمان ها حفر شده و با لوله های مخصوص به داخل ان هدایت میشود و درب چاه از سطح زمین فاصله دارد و تشخیص پر شدن فاضلاب کمی دشوار است، چرا که بین گرفتگی لوله فاضلاب و پر شدن آن در ظاهر تفاوتی مشاهده نمیشود.

تخلیه چاه مهستان

تخلیه چاه مهستان

برای بر طرف شدن شک بین انتخاب لوله بازکنی یا تخلیه چاه مهستان باید سراغ سرویس کار ماهر بروید و بعد از تماس با تیم کاری معتبر و متخصص در این زمینه، این افراد در محل حاضر شده و بوسیله فنر های مخصوص اقدام به باز کردن لوله میکنند.

قیمت تخلیه چاه مهستان بر اساس چه مواردی محاسبه می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که با آن روبه رو می‌شوید، قیمت خدمات تخلیه چاه مهستان است. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی نیز اشاره کردیم، هزینه تخلیه چاه معمولا بر اساس نرخ اتحادیه، با توجه به خدماتی که در این زمینه ارائه شده و روشی که مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت خواهد بود. ما مهمترین موارد را ذکر می کنیم :

  1. حجم کار انجام گرفته
  2. تعداد سرویس
  3. طول شلنگی که بکار رفته
  4. اندازه ماشین تخلیه چاه
  5. نوع پمپی که بکار رفته

چه زمانی چاه فاضلاب سریع پر می شود؟

این اتفاق زمانی رخ می دهد که امکان جذب فاضلاب در چاه فراهم نباشد. در واقع زمانی چاه فاضلاب مهستان به سرعت پر می شود که فاضلاب ورودی به داخل آن به دلایلی توسط زمین جذب نشود. در این صورت همه فاضلاب ورودی در داخل چاه باقی می ماند و مشخص است که در زمان کوتاهی چاه پر می شود. این اتفاق با بیرون زدن فاضلاب از پایین ترین لوله فاضلاب در ساختمان مثل توالت و کفشوی زیرزمین خود را نشان می دهد.

زمانی که چاه به سرعت پر می شود مشخص است که زمین چاه امکان جذب فاضلاب را ندارد. پس باید برای حل مشکل چاه را لایروبی و کف تراشی کرد. کف تراشی یا تراش چاه عملیاتی است که طی آن لایه ای از رسوب دیواره و کف چاه برداشته می شود تا چاه همچون روز اول نو شود و امکان جذب فاضلاب در آن ایجاد شود.

مراحل تخلیه چاه فاضلاب

زمانی که چاه فاضلاب یا توالت پر شد بلافاصله باید عملیات تخلیه چاه مهستان باید اجرا شود و گروه متخصصی برای اینکار اقدام کند که در مراحل باید در چاه فاضلاب باز شود و سپس سر شیلنگ قطور و با استحکام به ته چاه فرستاده می شود و سر دیگر آن به دستگاه مکنده و لجن کش متصل می شود.

تخلیه چاه شبانه روزی مهستان

تخلیه چاه شبانه روزی مهستان

در مراحل تخلیه چاه زمانی که شیلنگ به چاه فاضلاب هدایت می شود باید دقت شود که سر لوله به انتهای چاه نزدیک نباشد زیرا موجب گرفتگی لوله و اسیب رسیدن به دستگاه در اثر وارد شدن گل و لای می شود.

مکانیزم عملکرد دستگاه های مکش به گونه ای است که تا اتمام تخلیه کامل فاضلاب به کار خود ادامه می دهند و در به طور کامل چاه را از چربی ها و فضولات موجود پاک می کنند، البته این موضوع زمانی صدق می کند که از تجهیزات پیشرفته برای تخلیه چاه فاضلاب استفاده شود.

پیدا کردن چاه فاضلاب حهت تخلیه چاه

پیدا کردن دهانه چاه فاضلاب به معنی شناسایی و یافتن مکان دقیق دهانه ورودی چاه فاضلاب است. برای پیدا کردن دهانه چاه فاضلاب، ابتدا باید مکان دقیق چاه را شناسایی کرد. اینکار ممکن است با استفاده از نقشه‌های ساختمان، مستندات و سایر منابع موجود انجام شود.

این مورد را دست کم نگیرید. در بسیاری از ساختمان های قدیمی، محل چاه فاضلاب مشخص نیست و برای تخلیه چاه مهستان نیاز است که محل دقیق چاه فاضلاب و نیز محل دهانه چاه مشخص شود تا بتوان نسبت به تخلیه چاه فاضلاب اقدام کرد.

باز و بسته کردن چاه فاضلاب توسط شرکت

باز و بست درب چاه به معنای باز و بست کردن درب محافظ بر روی دهانه چاه فاضلاب است. درب چاه فاضلاب معمولا از جنس فلزی ساخته شده و بر روی دهانه چاه نصب می‌شود تا جلوی سقوط اشخاص، حیوانات و اشیاء دیگر به داخل چاه فاضلاب را بگیرد. این کار برخلاف تصور عموم نیاز به تخصص و مهارت دارد. ممکن است حین انجام باز و بست درب چاه، درب چاه دچار شکستگی یا سقوط فرد به داخل چاه شود.

گاه بعضی از افراد برای بررسی چاه فاضلاب و تشخیص پر شدن چاه، گمان می کنند که می توانند شخصاً نسبت به باز و بست درب چاه اقدام کنند که به دلیل بی تجربگی در این مورد موجب تخریب درب چاه یا دهانه چاه می شوند.

دلایل پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

از مهترین دلایل پر شدن چاه فاضلاب می توان موارد زیر را نام برد:

اولین مورد

یکی از رایج‌ترین دلایل پر شدن چاه فاضلاب مهستان، جمع شدن موادی همچون مو، دستمال کاغذی، درب قوطی شامپو و سایر زباله‌های جامد روی سطح آب چاه می‌باشد. این مواد در صورت زیاد بودن و جمع شدن، به تدریج باعث ایجاد شدن سدی روی سطح آب می‌شوند و اجازه نمی‌دهند آب و پسماندهای جدید از چاه پایین بروند. در این صورت چاه به تدریج پر می‌شود.

دومین مورد

دلیل بعدی رسوب کردن روغن و چربی موجود در فاضلاب بر دیواره‌های چاه می‌باشد. از آنجایی که در فاضلاب خانگی معمولا مقدار زیادی از روغن و یا چربی صابون و مواد شوینده موجود است، بعضی مواقع این موارد روی دیواره چاه رسوب می‌کنند و اجازه جذب آب به خاک را نمی‌دهند بنابراین چاه به سرعت پر می‌شود.

سومین مورد

از دیگر دلایل پر شدن چاه، می‌توان به مقاومت پایین خاک محل اشاره نمود. در اصل اگر خاکِ محلِ حفر چاه از جنسی باشد که نتواند به خوبی آب را در خود جذب کند (مانند خاک رس)، آب و فاضلاب وارد شده به چاه به تدریج روی هم انباشته شده و چاه پر می‌شود.

چهارمین مورد

دلیل دیگری که رایج تر است، تمام شدن ظرفیت چاه می‌باشد. همان طور که می‌دانید یک چاه درست مانند یک ظرف، دارای ظرفیت مشخصی است و در صورتی که آب و فاضلاب بیشتر از حد پیش بینی شده به آن وارد بشود، به سرعت پر می‌شود. این موضوع بعضی مواقع امکان دارد در زمان بارش‌های شدید و در اثر وارد شدن آب باران به چاه فاضلاب و یا به سادگی به خاطر حجم بالای استفاده از چاه در یک ساختمان رخ بدهد.

تخلیه چاه با وسایل پیشرفته و مدرن

تخلیه چاه فاضلاب مهستان از جمله خدماتی است که اگر به صورت مدرن و با استفاده از روش های جدید صورت نگیرد می تواند برای سلامت جامعه و ساکنین منازل خطرآفرین باشد. از این رو بهترین کار این است که تخلیه فاضلاب منزل را به آلفا بسپارید که از بهترین و مدرن ترین روش های تخلیه چاه مهستان استفاده می کنند.

تخلیه چاه فوری در مهستان

تخلیه چاه فوری در مهستان

** دقت و تخصص در امر تخلیه چاه فاضلاب از جمله مهمترین اصول تخلیه چاه فاضلاب می باشد**

بکارگیری ابزارالات مدرن در تخلیه چاه فاضلاب، بازسازی چاه فاضلاب، تبدیل چاه کهنه به چاه نو، لایروبی چاه فاضلاب از اصول اصلی خدمات چاه می باشد. برای بهره گیری از خدمات تخلیه چاه فاضلاب از شرکت های پرسابقه و مجهز بهره بگیرید.

انواع روش تخلیه چاه و بهبود چاه فاضلاب

برای تخلیه چاه فاضلاب دو روش و برای بهبود عملکرد چاه فاضلاب یک روش وجود دارد که هر یک را به طور مختصر توضیح می دهیم:

تخلیه کردن چاه به وسیله ماشین لجن کش

رایج‌ترین روش تخلیه چاه مهستان استفاده از ماشین تخلیه و یا ماشین لجن کش می‌باشد. در این حالت شرکت‌های متخصص تخلیه چاه لوله بازکنی، توسط ماشین‌ یا دستگاه‌های مکنده یا ساکشن، فاضلاب انباشته در چاه را از طریق یک لوله مخصوص درون یک تانکر کشیده و چاه را تخلیه می‌نمایند و سپس فاضلاب جمع شده را در محل دیگری تخلیه می‌کند. البته نگران نباشید، محل تخلیه حتما توسط شهرداری مشخص شده و استانداردهای بهداشتی در انتخاب آن رعایت خواهد شد.

تخلیه کردن چاه به وسیله پمپ تخلیه

روش پمپ تخلیه روشی نسبتا قدیمی می‌باشد که این روزها به ندرت از آن استفاده می‌کنند. در این روش یک پمپ تخلیه آب کش یا پمپ لجن کش را به انتهای چاه می‌فرستند و پمپ تا هنگامی که فاضلاب درون چاه وجود دارد، عمل تخلیه را انجام می‌دهد. اما در این حالت پس از خاموش نمودن پمپ، مقداری از فاضلاب درون شیلنگ تخلیه، مجددا به درون چاه باز می‌گردد و امکان دارد چاه به طور کامل تخلیه نشود.

لایروبی کردن چاه فاضلاب

بعضی مواقع تخلیه چاه کافی نمی‌باشد و برخی چاه‌ها پس از چند بار تخلیه، کارایی اصلی خود را از دست می‌دهند و زود به زود پر خواهند شد. در این صورت نیاز است که یک لایروبی کامل نیز برای چاه انجام بشود. در لایروبی رسوب‌ها و لجن مانده روی دیواره و کف چاه که ماندگار شده است و اجازه جذب آب را نمی‌دهد، توسط تجهیزات خاص و افراد متخصص تراشیده می‌شود.

تخلیه چاه فوری و شبانه روزی مهستان

در هر کجای مهستان که هستید با ما تماس بگیرید، نزدیکترین اکیپ تخلیه چاه در کوتاه ترین زمان (کمتر از یک ساعت) خود را به محل شما می رساند و مشکل پر شدن چاه فاضلاب شما را رفع می کند. اکیپهای تخلیه چاه خدمات فنی آلفا در مناطق مختلف مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی به محل اعزام می شوند و پس از تشخیص محل دهانه چاه بدون خرابی آن را تخلیه می کنند.

** تلفن های تخلیه چاه شبانه روزی مهستان در تمام ساعات شبانه روز به صورت (24 ساعته) و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد ، ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات تخلیه چاه شبانه روزی مهستان را ارائه می کنیم.**

سایر خدمات شرکت

سایر خدمات شرکت آلفا

  • رفع گرفتگی لوله هر نوع لوله فاضلاب
  • حفر چاه در تمام مناطق و محدوده
  • پیدا کردن محل دقیق چاه
  • تعمیرچاه کهنه و بازسازی چاه ریزش کرده
  • بازکردن درب چاه با کمترین خرابی ،تخلیه چاه
  • نصب دریچه بازدید فاضلاب
  • لایروبی چاه و تعمیرچاه فاضلاب در تخلیه چاه
  • کول گذاری و جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب
  • نصب منهول و تخلیه منحول فاضلاب

جهت تماس کلیک کنید